یزدفردا :در همایش سومین سالگرد شهادت شهیده عفاف و حجاب، مروه شربینی از ریاست دانشگاه پیام نور استان یزد تجلیل شد

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی : در همایشی که دیروز با حضور مسئولان استان در بنیاد نخبگان یزد برگزار شد از دکتر عباس کلانتری رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد تجلیل شد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:

«... حرکت شایسته و قابل تقدیر حضرتعالی و همکارانتان را در راه نیل به داشتن مراکز علمی و دانشگاهی اسلامی، تحت منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) ارج می نهیم و امیدواریم این قدم حکیمانه، نقطه حرکت عظیم تمامی مراکز علمی استان قرار گیرد....»

گفتنی است در این همایش حجت ‌الاسلام سیدمحمد کاظم مدرسی با اشاره به اهمیت حجاب عنوان کرد: اسلام به دنبال حفظ عفت عمومی و حفظ شخصیت و جایگاه اصلی زن به عنوان یک موجود ارزشمند است و اسلام تاکید دارد که عفت زن مسلمان در جامعه حفظ شود.

"مدرسی" در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قدم ‌های خوبی در زمینه ترویج حجاب برداشته شده است، افزود: اقدامات بسیار خوبی انجام شده اما به خاطر مشکلات قانونی، مسئولان نمی ‌توانند زیاد در این زمینه وارد شوند.

استاندار یزد نیز در این همایش از برگزاری جلسات و همایش‌های مربوط به عفاف و حجاب قدردانی کرد و شهادت مروه شربینی را تسلیت گفت.

"محمدرضا فلاح‌ زاده" افزود: بهترین الگوی زنان مسلمان حضرت زهرا (س) است و ایشان نه تنها در زمینه حجاب و عفاف بلکه در زمینه ترویج اسلام، دفاع از ولایت، کار و تلاش و … الگوی کاملی برای مسلمین جهان هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا